#MYBaikHati | Sumbang peranti kepada keluarga B40! Baca

Sumbang peranti kempen #MYBaikHati! Baca

di sini.

Aktifkan Maxis VoLTE untuk kualiti panggilan sebenar! Untuk maklumat terperinci, klik di

Kualiti panggilan sebenar dengan VoLTE! Klik di

sini.

Pengendali telekomunikasi memanjangkan penggunaan tawaran Internet Produktiviti 1GB percuma kepada 24 jam

1 Julai 2020 - Pengendali telekomunikasi Celcom Axiata Berhad (“Celcom”), Digi Telecommunications Sdn Bhd (“Digi”), Maxis Berhad (“Maxis”), U Mobile Sdn Bhd (“U Mobile”), dan Telekom Malaysia Berhad (“TM”) melalui unifi mobile, kini meningkatkan sokongan kesalinghubungan untuk rakyat bagi keperluan kerja dan pembelajaran dengan memanjangkan akses kepada penawaran Internet Produktiviti 1GB percuma hingga 24 jam. Ini akan berkuat kuasa dari 1 Julai 2020 hingga 31 Disember 2020, atau pelanggan boleh merujuk kepada penyedia perkhidmatan masing-masing untuk tarikh mula. Sebelum ini, akses ke internet 1GB percuma bermula dari jam 8 pagi dan 6 petang.

Semua pelanggan aktif bagi pengendali Pascabayar dan Prabayar akan dapat menikmati internet percuma 1GB setiap hari untuk pembelajaran dan alat produktiviti serta keperluan penyemakan imbas, kecuali media sosial, penstriman video, permainan dan penstriman muzik. Internet 1GB percuma yang disediakan setiap hari melebihi peruntukan data bulanan pelanggan dari rancangan mereka yang sedia ada, bermaksud pelanggan dapat menebus sehingga 30GB data sebulan secara percuma.

Pelanggan dinasihatkan untuk merujuk kepada pengendali masing-masing untuk maklumat lebih lanjut mengenai cara menebus tawaran Internet percuma setiap hari dan senarai perkhidmatan yang disertakan.

Inisiatif bersama internet percuma 1GB setiap hari merupakan sebahagian daripada Pelan Pemulihan Ekonomi Jangka Pendek seperti yang diumumkan oleh Perdana Menteri Malaysia, YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Sebagai tambahan kepada internet percuma 1GB setiap hari, pengendali akan terus menawarkan akses percuma dan tanpa had kepada pelbagai aplikasi dan perkhidmatan berita yang boleh dipercayai untuk memastikan rakyat Malaysia terus mendapat maklumat terkini mengenai COVID-19. Senarai ini merangkumi aplikasi MySejahtera dan MyTrace, dan sumber dan hotline kesihatan penting seperti Hotline CPRC, laman web Kementerian Kesihatan dan Pertubuhan Kesihatan Sedunia, serta banyak lagi.

Untuk menyokong pengguna dan perniagaan rakyat Malaysia, para pengendali juga telah menyampaikan pelbagai tawaran prabayar dan pascabayar yang berpatutan. Pelanggan digalakkan untuk meneroka rancangan ini dengan penyedia perkhidmatan masing-masing.

Archives
Tags

Popular
Posts

Maxis launches eKelas Usahawan to empower women entrepreneurs with greater digital adoption

Maxis launches eKelas Usahawan to empower women entrepreneurs with greater digital adoption

The reality is that digitalisation is no longer just a buzz phrase, but it has become an imperative for all walks of life as we head towards a more digital world. Recognising this immense potential and to create a positive, long-lasting impact, Maxis today launched eKelas Usahawan, a structured digital marketing programme to empower women entrepreneurs in rural communities to develop a stronger digital presence.

TELL ME MORE
Maxis and Microsoft strengthen partnership to support an expanding digital workforce

Maxis and Microsoft strengthen partnership to support an expanding digital workforce

Maxis and Microsoft continue to leverage their combined strengths to provide innovative digital solutions to business in Malaysia. The latest step in their partnership sees both companies modernising the digital workforce for increased productivity, efficiency, and convenience.

TELL ME MORE
Maxis calls on Malaysians to donate devices to support digital learning as part of #MYBaikHati campaign

Maxis calls on Malaysians to donate devices to support digital learning as part of #MYBaikHati campaign

Thinking about finding a new home for your used or old devices? Well, here’s your chance to donate them for a good cause to benefit those who need them the most. Maxis is rallying its employees, customers and the public to contribute their pre-loved laptops, tablets and/or 4G smartphones as part of the #MYBaikHati drive, to help narrow the digital learning gap in Malaysia. All you need to do is drop off your devices at 10 Maxis Centres across the Klang Valley, Penang, Ipoh, and Johor Bahru.

TELL ME MORE