Atas arahan PKP, beberapa kedai Maxis kami ditutup. Klik sini untuk cari kedai berdekatan anda. 

Nak pergi kedai Maxis? Klik sini untuk kedai terdekat.

Aktifkan Maxis VoLTE untuk kualiti panggilan sebenar! Untuk maklumat terperinci, klik di

Kualiti panggilan sebenar dengan VoLTE! Klik di

sini.

Kemenangan Anugerah Utama Membuktikan Komitmen Maxis Terhadap Pengalaman Pelanggan Yang Tiada Tandingan

Maxis sekali lagi telah menjadi penanda aras bagi kecemerlangan dalam perkhidmatan pelanggan apabila ia dinamakan Pusat Perhubungan Dalaman Terbaik Antara Yang Terbaik untuk tahun ke-3 berturut-turut di Anugerah Industri Pengalaman Pelanggan Kebangsaan Tahunan Ke-15 (National Customer Experience Industry Annual Award - ACE) pada 8 November.

Tan Lay Han, Ketua Jualan dan Perkhidmatan Maxis berkata, "Di Maxis, kami komited untuk menyampaikan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada para pelanggan kami, dan memastikan mereka menikmati pengalaman pelanggan yang tiada tandingan. Kami amat gembira dengan pengiktirafan ini dan dinamakan salah satu daripada organisasi perkhidmatan yang terbaik di negara."

Anugerah-anugerah ini dipilih daripada panel hakim tempatan dan antarabangsa dari persatuan pusat perhubungan masing-masing bagi kategori anugerah Individu dan Korporat. Setiap kategori anugerah diberikan markah untuk tiga tempat teratas, dijumlahkan dan skor tertinggi akhirnya memenangi anugerah utama keseluruhan. Selain anugerah utama tersebut, Maxis juga mendapat tempat teratas dalam enam kategori Anugerah Korporat dan lima kategori Individu, membawa pulang sejumlah 28 pada malam tersebut.

Anugerah tahunan ACE mengenal pasti, mengiktiraf dan menghargai ahli industri pusat perhubungan Malaysia yang telah membawa khidmat pelanggan ke tahap yang baru melalui pembaharuan, kegigihan dan fokus. Ia mengiktiraf amalan terbaik dalam perkhidmatan pelanggan dan industri pusat hubungan dengan tujuan untuk meningkatkan kesedaran perkhidmatan pelanggan, menggalakkan hubungan sentrik pelanggan dari syarikat-syarikat Malaysia dan individu perkhidmatan pelanggan.

Archives
Tags

Popular
Posts

Maxis first to launch 5G international roaming service in three ASEAN countries

Maxis first to launch 5G international roaming service in three ASEAN countries

As international borders progressively reopen and with the return of more international travel on the horizon, Maxis is the first telco in the country to provide its customers with 5G international roaming services in Singapore, Thailand and Indonesia.

TELL ME MORE
Maxis Awards announces first batch of winners with green-themed projects

Maxis Awards announces first batch of winners with green-themed projects

The passion of Malaysians in bringing a positive change to the community clearly showed as Maxis announced the first two winners of the inaugural Maxis Awards.

TELL ME MORE
Maxis announces major acquisition, expands Managed Network Services capabilities

Maxis announces major acquisition, expands Managed Network Services capabilities

Reinforcing its leading position in the Enterprise solutions market, Maxis has announced its largest acquisition to date of MyKRIS Asia Sdn Bhd (MyKRIS Asia), a Malaysian-based company specialising in Managed Network and Security Services with end-to-end field delivery and support, for up to RM157.5 million.

TELL ME MORE