Kemenangan Anugerah Utama Membuktikan Komitmen Maxis Terhadap Pengalaman Pelanggan Yang Tiada Tandingan

Maxis sekali lagi telah menjadi penanda aras bagi kecemerlangan dalam perkhidmatan pelanggan apabila ia dinamakan Pusat Perhubungan Dalaman Terbaik Antara Yang Terbaik untuk tahun ke-3 berturut-turut di Anugerah Industri Pengalaman Pelanggan Kebangsaan Tahunan Ke-15 (National Customer Experience Industry Annual Award - ACE) pada 8 November.

Tan Lay Han, Ketua Jualan dan Perkhidmatan Maxis berkata, "Di Maxis, kami komited untuk menyampaikan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada para pelanggan kami, dan memastikan mereka menikmati pengalaman pelanggan yang tiada tandingan. Kami amat gembira dengan pengiktirafan ini dan dinamakan salah satu daripada organisasi perkhidmatan yang terbaik di negara."

Anugerah-anugerah ini dipilih daripada panel hakim tempatan dan antarabangsa dari persatuan pusat perhubungan masing-masing bagi kategori anugerah Individu dan Korporat. Setiap kategori anugerah diberikan markah untuk tiga tempat teratas, dijumlahkan dan skor tertinggi akhirnya memenangi anugerah utama keseluruhan. Selain anugerah utama tersebut, Maxis juga mendapat tempat teratas dalam enam kategori Anugerah Korporat dan lima kategori Individu, membawa pulang sejumlah 28 pada malam tersebut.

Anugerah tahunan ACE mengenal pasti, mengiktiraf dan menghargai ahli industri pusat perhubungan Malaysia yang telah membawa khidmat pelanggan ke tahap yang baru melalui pembaharuan, kegigihan dan fokus. Ia mengiktiraf amalan terbaik dalam perkhidmatan pelanggan dan industri pusat hubungan dengan tujuan untuk meningkatkan kesedaran perkhidmatan pelanggan, menggalakkan hubungan sentrik pelanggan dari syarikat-syarikat Malaysia dan individu perkhidmatan pelanggan.

Archives
Tags

Popular
Posts

Retransformation

Maxis calls on organisations to rethink Digital Transformation Strategy through Retransformation

Maxis is calling on organisations in Malaysia to rethink and reevaluate their digital transformation strategies.

TELL ME MORE
Always Be Ahead in a changing world

Maxis makes commitment to enable customers to Always Be Ahead in a changing world

In a time of constant change across the world, driven especially by advancements in technology, Maxis today unveiled its new brand purpose: To bring together the best of technologies to help people, businesses and the nation to Always Be Ahead in a changing world. The new brand purpose was launched in conjunction with Maxis’ 25th anniversary and the upcoming Merdeka celebrations, to signify the intertwining of Maxis’ and Malaysia’s past, present and future journey together in this rapidly evolving digital age.

TELL ME MORE
Natalia Navin, Chief Human Resource Officer, Maxis

Maxis launches three new scholarships in building future technology and innovation leaders

In its commitment to building tech-savvy and forward-thinking leaders, Maxis has launched three new scholarships to support the aspirations of bright and deserving young individuals. Candidates can apply for the Maxis Women in Tech Undergraduate 2020 Scholarship, Maxis Tech Undergraduate 2020 Scholarship and the Maxis Young Leaders Undergraduate 2020 Scholarship. Due to the overwhelming response received from applicants, the initial submission deadline of 31 August has now been extended to 14 September to allow more students to apply.

TELL ME MORE