Kemenangan Anugerah Utama Membuktikan Komitmen Maxis Terhadap Pengalaman Pelanggan Yang Tiada Tandingan

schedule 28 Nov 2014

Maxis sekali lagi telah menjadi penanda aras bagi kecemerlangan dalam perkhidmatan pelanggan apabila ia dinamakan Pusat Perhubungan Dalaman Terbaik Antara Yang Terbaik untuk tahun ke-3 berturut-turut di Anugerah Industri Pengalaman Pelanggan Kebangsaan Tahunan Ke-15 (National Customer Experience Industry Annual Award - ACE) pada 8 November.

Tan Lay Han, Ketua Jualan dan Perkhidmatan Maxis berkata, "Di Maxis, kami komited untuk menyampaikan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada para pelanggan kami, dan memastikan mereka menikmati pengalaman pelanggan yang tiada tandingan. Kami amat gembira dengan pengiktirafan ini dan dinamakan salah satu daripada organisasi perkhidmatan yang terbaik di negara."

Anugerah-anugerah ini dipilih daripada panel hakim tempatan dan antarabangsa dari persatuan pusat perhubungan masing-masing bagi kategori anugerah Individu dan Korporat. Setiap kategori anugerah diberikan markah untuk tiga tempat teratas, dijumlahkan dan skor tertinggi akhirnya memenangi anugerah utama keseluruhan. Selain anugerah utama tersebut, Maxis juga mendapat tempat teratas dalam enam kategori Anugerah Korporat dan lima kategori Individu, membawa pulang sejumlah 28 pada malam tersebut.

Anugerah tahunan ACE mengenal pasti, mengiktiraf dan menghargai ahli industri pusat perhubungan Malaysia yang telah membawa khidmat pelanggan ke tahap yang baru melalui pembaharuan, kegigihan dan fokus. Ia mengiktiraf amalan terbaik dalam perkhidmatan pelanggan dan industri pusat hubungan dengan tujuan untuk meningkatkan kesedaran perkhidmatan pelanggan, menggalakkan hubungan sentrik pelanggan dari syarikat-syarikat Malaysia dan individu perkhidmatan pelanggan.

Categories

Lifestyle

Popular Posts

brochures Microsoft MOU

In line with its ambition to be the leading ICT and solutions provider for Enterprise customers, Maxis is proud to announce its collaboration with Microsoft (Malaysia) Sdn Bhd (Microsoft) through a Memorandum of Understanding (MoU), committing to use their respective expertise, technology and capabilities to create innovative digital solutions for organisations in Malaysia. Concurrently, the collaboration makes Maxis the first telco in Malaysia to offer fixed line voice calls with Microsoft Teams unified communications, as part of Microsoft’s Modern Workplace solutions.

Enterprise
access_time 28 Jan 2020
brochures 5G eKelas Photo Group

Showcasing the potential of 5G in education, Maxis demonstrated its 5G use case, the virtual reality (VR) experience for Science learning in its eKelas programme to Yang Amat Berhormat Tun Dr. Mahathir bin Mohamad, the Prime Minister of Malaysia at Pusat Internet IOCC today. The VR learning experience by Maxis is the only 5G use case in the education vertical being piloted under the 5G Demonstration Projects in Langkawi.

Community
access_time 20 Jan 2020
Archives
Tags